Steve Jackson z Austin zaprojektował w  
latach 80-tych serię "kart Illuminati" (Illuminati Cards). W 1990 roku, 
  nastąpił nalot Secret Service i policji teksańskiej na jego biuro.  
Zabrano mu m.in. sprzęt komputerowy, dyski. Zarzutem było rzekome  
hakerstwo w grupach BBS. W sądzie Jackson sprawę wygrał,  choć niemalże 
 skończyło się to jego klapą finansową. Pamiętajmy, że wówczas  
prezydentem USA był George Bush senior, również Teksańczyk, wcześniejszy
  wieloletni szef CIA. Jemu to właśnie podlegały służby, które dokonały 
 nalotu na biura Jacksona. Czegóż można się było obawiać ze strony  
niewinnej wydawałoby się gry jaką była "Illuminati Cards"? Czy w ten  
sposób demaskował on plany kryminalnej grupy z Teksasu?
Jackson ostatecznie opublikował grę w 1995 roku, którą nazwał po prostu "Illuminati". Grasz w tę grę używając zestawu kart ukazujących ataki terrorystyczne, epidemie, sztucznie stworzone choroby, redukcję populacji, itp. Celem w tej grze jest mobilizacja zasobów, by stworzyć wojny, rewolty, ataki terrorystyczne, wpływać na umysły publiki, obalać rządy, etc. Stała się ona od razu bestsellerem. Aż dziwne, że tak niewiele się o tym dzisiaj mówi. Karty są dostępne nadal w internecie, w google znajdziemy wiele ich rodzajów. Przypuszcza się, że przedstawiają one dość szczegółowo plany Iluminatów odnośnie najbliższej przyszłości świata.
Kilka z kart zostało już "zagranych" jak te:

Jest w tym coś niepokojącego, kiedy  
spojrzymy na niektóre z tych kart w perspektywie wydarzeń ostatnich lat.
  Karty, które noszące nazwy "Terrorist Nuke" (terrorystyczny atak  
nuklearny) i "Pentagon" wyglądają niemal dokładnie jak to, co  
widzieliśmy na ekranach naszych telewizorów po atakach 9/11. Iluminaci  
(ci oświeceni, iluminowani, czy ci, którzy zostali oświeceni) - wierzą w
  numerologie, okultystyczne symbole.
Karty zostały zaprojektowane na dobrych 
 kilka lat przed zamachem na WTC. Skąd Jackson mógł przewidzieć zamachy?
  Jeśli to była tylko jego fantazja to dlaczego nie został uznany  
Nostradamusem naszych czasów? A miał dostęp do planów Iluminatów lub  
innych tajnych stowarzyszeń? Tego nie wiemy. Najciekawsze są jednak  
kolejne karty, które "rozdał" Jackson.
Pierwsza z nich symbolizuje cel  
- redukcję populacji. "Zbyt duża ilość ludzi na świecie powoduje wiele  
problemów i mało miłości?" - czy nie jest to zbieżne z "przykazaniami"  
Georgia Guidstones ? Karta nawołuje też do destrukcji kilku "Wielkich  
Miejsc (miast?)", do pięciu - bez rozpętywania II wojny światowej. Druga
  karta nawołuje do rządowej kontroli nad zniszczonymi miejscami  
(pamiętamy Nowy Orlean i huragan Katrina). Zniszczenie nie musi być  
dokonywane tradycyjnymi metodami, ale np. za pomocą sztucznie  
kontrolowanych huraganów czy też trzęsień ziemi (pamiętne tsunami?).  
Jako prestekst służy walka z chorobami zakaźnymi.
Kolejna karta najbardziej nas interesuje
  bowiem idealnie pasuje do obecnej sytuacji z pandemią. Karta dosłownie
  nazywa się "Epidemia" i oznacza atak, który pozostawia "cel" w stanie 
 "dewastacji". Wygląda na to, że "elity" nieźle się bawią, i że całą  
rozgrywka z pandemią jest elementem jakiejś szatańskiej gry. Od nas  
zależy czy będziemy tylko w niej pionkami.
Jeśli w danej chwili weźmiemy pod uwagę 
 tylko jedną kartę z tej gry - poza kontekstem pozostałych kart, oraz  
obecnych zjawisk, wydarzeń i trendów - to będzie to zapewne bez  
jakiegokolwiek znaczenia, czy wymowy. Spójrzmy jednak na całość i  
będziemy mieli bardziej spójny obraz tej "gry".  Czyżbyśmy więc byli  
pionkami na szachownicy? Może tak jak to miał na myśli Zbigniew  
Brzezinski (były doradca prezydenta USA i członek CFR) pisząc w 1997  
roku książkę "Wielka Szachownica: Nadrzędność Ameryki i Jej  
Geostrategicznych Imperatywów".
Zgadnijcie, jakie inne karty znajdują  
się w tym zestawie? Co powiecie na "Przepisywanie Historii", "Redukcję  
Populacji", "Centrum Kontroli Chorób" (amerykański departament zajmujący
  się w dużej mierze chorobami zakaźnymi, ang. skrót CDC), "Epidemia",  
itp. Steven Jackson stworzył również inną grę, o nazwie "Pranie Mózgu  
[przez] Iluminatów". Myśl przewodnią tej gry można wyrazić w ten sposób:
  "teraz, kiedy już podbiliście świat, możecie się zabawiać podatnymi  
umysłami miliardów ludzi...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz